Årsrapport færdig

Undskyld at jeg ikke har postet de sidste to dage, men jeg har knoklet vandret for at lave en årsrapport færdig til Café Jydepotten i Grindsted. Den er færdig nu og det er for fedt. Jeg lægger den på hjemmesiden en dag, så du kan se, hvad jeg også laver. Inger-Marie Simmelsgaard har den til møde (bestyrelsen skal godkende rapporten først) i aften.

Published by Chresten Ibsen

43-årig far til 4. Gift med Maija, bor i Brabrand. Lagermand hos Stark RDC i Årslev. stifter af og mangeårig formand for foreningen Fair Bidragssats, Medlem af Brabrand-Årslev fællesråd. Tidl. selvstændig kommunikationsrådgiver i chib pressebureau (2011 - 2018), tidl. jurymedlem i højskolekulturprisen Den gyldne Grundtvig, journalist, livredder, finanskritiker, aktivist og idealist. foredrags- og oplægsholder. Stoiker. Tidl. formand for landsbyrådet for Sdr. Omme og Bøvl. (from 2007): 31 years-old just-married danish guy with the thoughts of saving the world slipping out of my hands. I´ll pass it on to my children instead and just do my job - PR & communications - for a large venue presenting modern dance in DK. This is my daily life as it is - no filter. My motto is: Open, honest and preferred up-front honesty.

One reply on “Ã…rsrapport færdig”

Comments are closed.